ica och den finaste

Tog en lång sovmorgon idag...det kändes som det behövdes. Lilla lyckopillret har åkt till sin pappa så nu är det tomt och tyst här hemma...inga pussar får jag heller...jag gjorde jättegoda köttfärsbiffar idag med vitlök, smörstekta sparris och löksås...så himla gott och eftersom jag aldrig gör nåt lagom så finns det i frysen för flera gånger till...när jag skulle göra såsen så upptäckte jag att jag glömt köpa creme fraiche...blev blixtutryckning till ica och vem stod där i kassan när jag kom dit om inte den finaste...han var sådär underbart fin och manlig idag med håret bakåt i en tofs....gud vad knäsvag jag blir...kan knappt titta på han för jag blir alldeles torr i munnen och det känns som jag tappar talförmågan...jag som inte är tystlåten av mig annars....hur kan han ha förvridit huvudet på mig så....vi gick tillsammans till bilen och jag vet fan nästan inte vad vi pratade om...hur ska det här sluta när han är i mina tankar 24/7....
Lina är hos Evelina och ville ha nåt att dricka och elaka mamman åker inte dit med nåt men kan hjälpa till att fråga den finaste om han kan åka dit med hennes cider som hon har där...och han vore väl inte den finaste om han inte gjorde det...så underbar och så snäll....för första gången i mitt liv har jag inte gjort ett misstag när jag förälskat mig i nån....men så har det gått från vänskap till kärlek under en lång tid...inget huvudstupa och farliga män den här gången...kanske därför jag känner så annorlunda den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0