huvudvärk och tårar

En riktig jävla skitdag har det varit idag...vaknade av telefonen och det var nån jäkla försäljare....han fick nog mer än han förtjänade är jag rädd....men klev ur sängen och in i duschen....huvudvärken sitter i och verkar inte vilja ge med sig. Åkte till loftet och drack kaffe för jag orkade inte koka nåt hemma...jag hade räknat med att den finaste inte skulle vara där den tiden, men det var han....det känns som att han tycker att jag stalkar han om jag är där samtidigt med han....efetrsom jag är ganska asocial just nu så försökte jag sitta där det inte fanns så mycket folk...inte helt lätt på ett så litet ställe...försökte iaf vara oberörd men när tårarna bara kommer utan att jag kan hejda det så är det inte så lätt...sen vill jag inte vara så uppenbar heller som Lina tycker att jag är...tror jag iaf kunde dölja tåran eftersom jag satt så långt ifrån...men till slut kände jag att nu fixar jag inte mer så det var bara att försöka ta sig därifrån så fort som möjligt innan det brast helt...sen kunde jag släppa ut alla tårar i bilen
Åkte ner till mamma...det är väl dit man åker när man är ledsen ;) känns tryggt att vara där, hur ska jag klara mig utan min mamma när den dagen kommer....usch jag vill inte ens tänka tanken...mamma ska alltid finnas där, hon har ju alltid funnits där....mötte en fin vän som har börjat jobba på hemvården, hon jobbar i Örebro och bor i Frövi men ska jobba extra på Treskillingen...det gjorde dagen lite lättare en stund. Vi har inte setts sen 1999....så det var mycket vi hade att prata om och eftersom S är en glad och lättsam person så berättade vi gamla minnen som inte var helt rumsrena och mamma tyckte det var roligt att höra det också...det är ju preskriberat nu så nu kan ju mamma få höra vad vi hade för oss :) Var till Lina och passade lillalyckopillret en stund så hon kunde gå och handla...men sen återstod att åka tillbaka till det där huset som ger mig ångest....kom på att det enda jag ätit idag är en halv lchf smörgås, en mugg te, två muggar kaffe och två babybel ostar...och jag kan inte förmå mig att få ner nåt mer.....ska försöka äta bättre i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0