fullt upp

Höll på att försova mig i morse...hade mobilen på 7 men stängde av den och vaknade 07:24...jäklar att det blev panik, men kvart i 8 var jag hos M och vi drog mot Linde i pissregnet...jag släppte av henne vid lasarettet och fortsatte ner till bilprovningen. Fick vänta typ 20 minuter men sen gick ombesiktningen fort och hon kan åka ett år till.M ville till Hemköp och Mejk så då tog vi den svängen innan vi åkte hem igen.
Trött som jag vet inte vad satt jag mig framför tv:n en stund när jag kom hem och det blev en tantvila på en timme....fattade inte om det var natt eller dag när jag vaknade och fy vad otäckt det kändes...hann iaf göra lite ingefärashot innan det var dags att hämta lyckopillret och köra henne till dansen...hennes mamma ville att jag skulle ha henne kvar tills hon hunnit städa så självklart hade jag det...efter lite pannkaka, glass och tv:tittande och bus med mormor så körde jag henne hem kl 20 och for sen till ica och handlade...i morgon kommer äldste sonen med familj men jag vet inte om jag hinner träffa dom innan jag åker på jobb...men sen på lördag ska vi kolla hockey och förfesta lite innan vi drar ut på äventyr....min fina son...han som var rädd att jag inte skulle älska han lika mycket när bebisen skulle komma...lillebror Erik...men det är ingen skillnad..jag älskar dom båda lika mycket....kärleken räcker till många....till den finaste oxå...tror att han ska jobba hela helgen...åh vad jag skulle vilja ha han nära och bara krama han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0