En underbar dag

Såklart kom den där jäkla grävmaskinen tillbaka lagom tills jag kom hem i morse, men då var jag så jäkla trött så jag somnade ändå fast han levde rövare här utanför...men halv ett var jag klarvaken igen...jag vet inte varför jag sover mindre nu men det är väl bara att gilla läget.
När jag vaknade så tidigt så hann jag dammsuga och torka golven i köket och hallen...sen en dusch och jag var rredo för dagen.
Charlie och jag gick upp till Loftet där vi mötte Lina...strax efter kom den finaste och jag kände hur hjärtat gjorde en frivolt och jag höll på att snubbla över tröskeln...han skulle ha tagit emot mig sa han, så det var ju dumt att jag inte ramlade då ;) jag känner att jag bara känner mer och mer för han....men jag är lycklig bara jag får vara där han är....igår skrev han att han ska åka på semester i 3 veckor...herregud 3 hela veckor tänkte jag då,men sen tänkte jag att jag var ju borta 4 veckor i Frostviken och mina känslor för han blev bara starkare så vad är tre veckor....jag slutar inte älska han för det och han måste ju göra det han vill och mår bra av...mår han bra så mår jag bra....älskar man nån på riktigt så vill man inte kväva den personen...det har jag fått nog av...friheten är viktig ändå....Nu ska jag dricka lite vin och spela svarte petter med mina yngsta döttrar och lyckopillret...det är oxå kärlek och kvalitetstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0