Det gör ont....

Jag ringde i morse och sa att jag vill lämna tillbaka ortosen och det var inga problem...en sak mindre att oroa sig för iaf. 
Så mycket sova blev det inte idag eftersom dom tydligen bestämt sig för att gräva upp gatan utanför och det var ett jävla liv hela dagen....trött är jag så jag är spyfärdig, men det är bara att bita ihop och åka och jobba och hoppas på att natten rullar på så den går fort.
Det är nåt annat som gör ont oxå och jag känner mig helt skakig och tårarna bränner...så jäkla ont det kan göra...jag kanske måste härifrån iaf för att bli hel igen...nu är det mest tårar och smärta....vi var och köpte gymkort till gymet i Ställdalen idag...kanske om jag fokuserar på träningen så blir smärtan mindre...inte för att jag känner mindre utan för att jag får nåt annat att tänka på....jag orkar i vilket fall som helst inte må så här länge till och då är alternativet att flytta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0