Ångest

Sov tre timmar idag sen åkte Lina och jag upp till gymmet...det känns så skönt just när man är där och kan få ur sig all frustration och glömma för en stund.....en snabb dusch och sen till Storå på Apt....sen var det som att få ett knytnävsslag i magen när jag kom hem igen...den där förbannade ångesten....tankar som mal i huvudet....vad har jag gjort för fel....ett jävla bra sätt att bryta ner nån på är det iaf...men trots tårar och knuten i magen så försöker jag stå upp den här gången, jag orkar inte falla igen för då vet jag inte om jag klarar att ta mig upp....jag vill ju bara vara din vän...inget annat...det känns som hela min trygghet har försvunnit...känns som en jävla upprepning av att först bygga upp ett självförtroende och sen få en spark i ryggen....snälla tala om vad som är fel...för nu orkar jag snart inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0