Akuten

Vaknade halv sex i morse...hatar såna dagar för då vet jag att jag kommer att vara seg hela dagen oavsett om jag somnar om eller inte....Idag för 26 år sedan föddes min lilla prinsessa...mellandottern...den enda som han var med på förlossningen....den lilla som skulle binda oss samman för evigt....den som var planerad....så underbart vacker hon var med sina runda kinder och mörka långa hår...en liten prinsessa som tittade med sina stora mörka ögon som att hon ville se vilka vi var..den som jag födde fram stående på knä...en lite knubbig tjej på 4095gr....den av mina flickor som har varit den lugna, den sansade och kloka...och som fortfarande är det.
Vi var till Löa och grattade henne, jag och tre av hennes syskon med familjer en fin dag med mina underbara ungar.
Lina fick akut ont i ryggen i fredags och var nu värre än någonsin så efter att vi varit i Löa så åkte vi ner till akuten i Linde...hon fick komma in till läkare nästan på en gång som konstaterade ett rejält ryggskott och man kunde helt klart se hur sned hennes rygg var....hon fick värktabletter med sig hem och ett recept att hämta ut i morgon. 
Känns ju inte så bra att hon fått ärva min skitrygg...hon ska ju leva med den i så många år till...
Efter akuten åkte vi ner till Statoil då Lina ville köpa korv till sig och Charlie....hon hade inte ätit nåt idag och inte jag heller förutom två ägg till frukost....jag köpte en fullkornsmacka och en cola zero...och nu har jag ångest och ont i magen...hos Lisa åt jag några skivor salami och två muggar kaffe...det hade nog räckt, men den där tanken att gå ut på toaletten försöker jag hålla tillbaka...det är inte farligt att frångå lchf nån gång...förnuftet vet det men hjärnan säger nåt annat....
Har iaf inte haft några andra dumma tankar och funderingar idag...det är jag tacksam för....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0