medarbetarsamtal och besök hos mina fina <3

Av nån jäkla konstig anledning så har jag tydligen blivit morgonmänniska..somnade i relativt god tid igår och vaknade tidigt...ja eller tidigt vet jag inte men enligt mig så var det tidigt...allt före tio är tidigt.
Kollade på några avsnitt av skilda världar och hittade ingen motivation idag heller för nån städning....fick lite bråttom då klockan helt plötsligt blivit halv två och jag skulle vara på medarbetarsamtal halv tre....men med lite smink och en borste i håret så kändes det ganska ok att dra.....gick ju väldigt bra med det där samtalet....inga grodor som hoppade ur munnen ...och jag tom tror att hon förstod hur dåligt jag har mått över den där tanten som låg och skrek i två timmar av plågor....jag kan fan inte släppa det...nu är ju tanten på andra sidan och lider inte mer, men jag har aldrig under alla mina år i jobbet varit med om nåt så hjärtslkärande...må jag aldrig mer behöva uppleva det igen.
Efter medarbetarsamtalet åkte jag till Erik och Lovi....så fint han har gjort för det finaste han har....jag är så glad att se den kärlek han har för lilla hjärtat....och att den kärlek jag har gett mina barn förmedlas vidare till deras egna....finns inga matriella saker som kan ersätta kärleken.....
Jag har läst några av mina tidigare blogginlägg från jag började blogga igen....herregud...vem fan tror jag att jag lurar...inte mig själv och inte han heller förmodligen...jag har nog aldrig insett hur uppenbar jag var trots att någon kommenterade det.....är väl bara att stå för det jag känner, men ändå måste han förstå att min kärlek är villkorslös....att jag inte förväntar mig nåt annat av han än en fin vänskap...och att han fortsätter att peppa och vara den som ger vuxna råd....han är tyvärr den som är mest vuxen och insiktsfull av oss...det borde ju ha varit tvärtom. Kanske det beror på att jag har så många år att ta igen...att jag känner nu efter många år att jag är fri...fri att göra det jag vill...fri att älska....och att jag ser sårbarheten hos han...en man som sätter upp en hård attityd, men som är en liten pojke som behöver massor av kärlek....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0