marken

Fredagsnatten var en enda kaos...tre som dom skickat hem från lasarettet och ingen visste nånting egentligen...fick rapport på ett papper hur livsviktiga saker ska skötas...men allt får inte vi delegeras på och det missar en del tyvärr....när saker händer som inte får hända är man glad att vi har så bra sköterskor att kontakta och få råd av...en jävla natt rent ut sagt och inte många stunder i lokalen...men vi är ju proffs så allt löser sig ;)
Sov fyra timmar sen vaknade jag av ett jävla liv på några indianer eller vafan dom nu var som spelade på flöjter...dom behöver väl för sjutton inte ha sån jäkla volym på....
Var ner till mamma och hämtade henne så hon fick komma ut en stund på marken, men sen gick jag hem och försökte vila...det var inte heller helt lätt med folk som sprang ut och in här så jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att titta på hockey och dricka cider och öl med Tobbe. Leksand förlorade med 3-2 i förlängning men det blev iaf en poäng så nu har vi bara en poäng mindre än Djurgården...det är det viktigaste ;)
Efter matchen gick vi till hörnkrogen, men det var nåt som fattades....nån jag inte kunde sluta tänka på så jag gick hem istället....pratade med den finaste på chatten men det snurrade i skallen så bokstäverna levde sitt eget liv så det var lika bra att gå och sova....vaknade av telefonen idag halv ett...och vad vore en marken utan drama...men det orkar jag inte tänka på nu...får sätta fokus på att vila en stund så jag orkar jobba i natt...kommer inte att bli lätt då jag både är trött och har tankarna på annat håll...men sen är jag långledig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0