mardröm

Det är då själva den att det ska vara så svårt att få till att sova på nätterna....varför ska alla jäkla tankar komma just då...sen sover jag bort halva dan istället och allt blir upp och ner...i natt ska jag ju iaf jobba så då har jag inte det bekymret...tur att kollegorna vill ha lite ledigt ibland så man slipper ligga och sno i sängen.
Det är så mycket jag vill göra men det finns ingen ork till nåt just nu...måste få ett slut på det här nu...drömmer så konstiga drömmar och när jag vaknar så känns det som att det är på riktigt...
Det är nog den värsta mardröm jag varit med om...att bli förskjuten av sina barn för att jag vill finnas där för ett av mina barn....varför kan jag inte få bestämma själv hur jag ska göra...det kunde jag aldrig tro att dom var så egoistiska och trångsynta, det är inte så dom är uppfostrade...kanske jag har varit för vek, att dom har fått som dom ville...att dom har bestämt hur saker ska vara...ja jag är väl medveten om att jag många gånger varit för eftergiven och hellre sagt ja än nej....men eftersom jag själv vuxit upp med en dominant pappa( när han väl var hemma) så ville jag att mina barn skulle få växa upp i frihet och få välja sina egna vägar...kanske det var fel....men det är som det är nu och jag går min egen väg och hoppas att tiden läker alla sår...eller vad det nu heter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0