Skrämd i natten

Var upp på toa i natt vid tolvtiden och när jag är på väg till sovrummet igen så hör jag hur porten slår igen och en nyckel sätts i min dörr...jag vet inte hur fort jag kom in i vardagsrummet och låste dörrren om mig...då hör jag att dörren stängs igen och att nån låser...står med hjärtat bultande i bröstet så jag trodde det skulle hoppa ut då jag hör en bil åka iväg och ser att det är Erik...undrar vad han gjorde här förutom att skrämma slag på sin mamma...det får jag ringa och höra med han....lite svårt att somna var det efter det iaf, men det hjälper att krama min finaste kudde....den får mig att slappna av och jag blir lugn...låter knäppt men så är det....
Försökte sova så länge som möjligt eftersom jag jobbar i natt...och det är då inga problem med det....värre är det att få nånting vettigt gjort..skulle behöva torka av golvet i köket iaf men det får väl bli i morgon om jag inte får till det idag. Jag har iaf kokat ny ingefärashot och bakat lchfbröd och duschat...ska gå ner och hämta passaten i garaget snart...den får ta mig dit jag ska tills min bil är klar...skulle behöva handla lite oxå men det får jag se om jag klarar...är det inte för mycket folk så går det bra. 
Jag drömde om den finaste i natt igen....det gör så jäkla ont....varför kan jag inte vara som andra och bara kunna stänga av....det kommer att ta tid....om det någonsin går över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0