skitbilar och drömmar

Lugnt på jobbet för tillfället...fem besök försvann på en gång i går av olika anledningar så nu är det nog bara runt 20 besök. Natten blir lång så det är bättre när det flyter på. Bevisligen så är inte våra larmtelefoner att lita på...fem gånger bröts det när ssk försökte ringa till oss och vi kunde inte ringa henne heller...det har vi påtalat länge, men det enda som hände var att vi fick ha två telefoner med oss...och ingen funkade...så sårbart får det inte vara med larm, det kan gälla liv.
Somnade sent när jag kom hem i morse, det blev att ligga och sno i sängen en bra stund...knepigt det där att när jag ska sova då går det inte, men när jag inte ska då kan jag sova hur mycket som helst. Vaknade klockan två av mig själv, hade satt mobilen på väckning tre...men det var ju ingen idé att försöka sova en stund till så jag klev upp då. 
Fixade maten till sonen som hjälper mig med bilskrället...hoppas det inte är alltför krångligt men jag har hans bil här om han inte hinner klart tills jag ska jobba....blir det för sent så sover han här och går till jobbet i morgon. Tur jag har mina fina söner.
Drömde om den finaste igen...nästan varje natt numer...väldigt konstigt...eller inte...men det är så konstiga drömmar, finns liksom ingen sans och reson i dom....men det är väl så jag funkar just nu...ingen sans och reson i mig heller...men jag jobbar stenhårt på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0