kärlek och frihet

Somnade på soffan i går kväll och vaknade ett...gick till sängen efter att ha borstat tänderna och somnade nästan på en gång igen....vaknade av att telefonen ringde men hann inte svara...det var nog delarna till bilen som kom för det låg en lapp innanför dörren att jag skulle ringa upp han....så nu gör vi ett nytt försök i morgon.
Tog en sväng till Ludvika...det känns helt underbart att kunna åka dit utan att vara rädd att få en kniv i ryggen....
Kan känna en skadeglädje ibland att alla jävla skvallerkäringar inte fått rätt när dom förutspådde att det skulle gå illa för mina barn som växte upp med en ensamstående mamma som skulle försöka få folk av fem ungar...det skulle ju aldrig kunna gå....men nu med facit så har det gått bra för alla fem..tom han med ADHD...jasg har fostrat mina barn med massor med kärlek och frihet under ansvar...har dom visat att jag inte kunde lita på dom så har jag satt ner foten direkt.....
Kommer att tänka på min pappa som med all säkerhet oxå hade ADHD han kunde aldrig vara still utan det skulle hända nåt hela tiden...inte så ofta han var hemma när vi växte upp men när han var det så önskade man han långt bort....men ett barns kärlek är större än man kan tro och hur det än var så älskade jag min pappa.....
kanske är det därför jag väljer fel män...att jag förälskar mig i dom som jag inte ska...men det spelar ingen roll för nu känner jag att vänskapskärleken är större och jag vill inte ha mer än vänskapskärlek....skulle aldrig våga lita så mycket på en man idag....jag kan känna mig trygg med någon men jag har valt att leva själv och så vill jag ha det i forsättningen oxå....om inte ett under händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0