Fryser

Fy farao vad jag fryser hela tiden...vaknade flera gånger idag av att jag frös och täcket hade ramlat av mig...men min finaste kudde kramade jag iaf och den gav mig lite värme :) Erik skulle ha kommit hit med mina vinterdäck idag men han skulle ha Lovi en natt till så det får vänta till i morgon...kommer att bli superstressigt när jag vaknar men det får bli som det blir, jag måste ändå ta det lugnt när jag fortfarande har sommardäcken på och det är ju en bit att åka....ska bli så skönt att komma härifrån några dagar...men jag kommer att sakna någon...men det gör jag ju oavsett....får trösta mig med att jag får krama och pussa på mannen i mitt liv hela helgen ;)
Hjälpte en vän att få hem ett bord och en tv-bänk idag...såklart ville inte bakluckan öppna sig idag heller men vi körde två vändor och lyckades krångla in det i baksätet på bilen allting går bara man vill tilllräckligt mycket.
Sån jäkla tur att jag gjorde broccoligratängen igår för nu känner jag att hade jag inte den så hade det inte blivit nåt...gäller att vara lite förutseende...ska steka en bit lax till den.
Ska snart åka till Storå för en natt till...inte så kul att jobba just nu med halka och kyla, framåt morgontimmarna fryser man nästan ihjäl eftersom energinivån är så låg då...men det ska väl gå den här vintern oxå när det har gått bra alla andra vintrar :)
Känner mig helt hjärtlös just nu...men det kanske beror på det där stulna hjärtat...kanske jag en dag kan få det tillbaka...inte nu det känner jag men om ett tag...iaf en del av det för en del kommer för alltid att stanna där....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0