Förbannelse

Ja vad säger man...är det nån jävla förbannelse över mig just nu...eller just nu det har det fan varit hela året. Det började med att mamma blev blind efter en operation som skulle ge henne bättre syn på det enda öga hon såg med....biljäveln behövde reparationer för tusentals kronor och nya sommardäck....iphonen bara la av precis innan jag skulle åka till Frostviken...datorn krånglar och jag har på känn att den inte vill vara med mig så länge till...den där satans samsungtelefonen jag har nu har sprickor i hela displayen efter att ha levt sitt eget liv och hoppat ur handen...dessutom förstår jag mig inte på den heller....hade på nåt sätt fibblat med nåt i den så jag hade ingen internetuppkoppling och väckningen funkade inte så jag sov två timmar längre än vad jag hade tänkt idag...halva familjen är borta för att jag stod upp för mitt barn....huset jag bor i ska säljas på auktion för att hyresvärden gått i konkurs och jag har ingen aning om vad som händer och nu kostar den där förbannade bilen tusentals kronor igen för exakt samma fel som i våras....det är ett under att man står upp fortfarande...hade kunnat ligga raklång i det där jävla svarta hålet som jag blir nersparkad i hela tiden....den där envisheten är bra ibland...tar en eller ett par dagar i fosterställning på soffan innan jag börjar klättra upp igen...jag hinner iaf halvägs emellanåt....sen att få så starka känslor för någon som jag tvingas trycka tillbaka, inte helt lätt....men i morgon följer jag med M på shopping i Ludvika, känner att jag måste ut ur det här jäkla huset och få nåt annat att tänka på innan det tippar över....frågan är bara hur jag ska kunna släpa mig upp redan kl 8 i morgon och kan jag lita på att alarmet på mobilen funkar i morgon...men jag har bett M att ringa och kolla så jag har kommit upp. Trött som jag vet inte vad hela dagen och inte varit utanför dörren då jag ser ut som en sunkig uteliggare och inte orkar bry mig...vill inte riskera att möta den finaste vilket jag säkert skulle göra med den karma jag har över mig nu. Tidigt i säng kommer det att bli och får väl hoppas att det vänder snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0