För lite sömn

En lugn natt på jobbet...nästan lite för lugnt nu, nätterna blir så långa och det känns som en evighet innan man får åka ut på sista rundan vid halvsextiden så att klockan blir sju och man får åka hem.
Sov nog alldeles för lite idag men när jag dricker för mycket på nätterna så kan det bara bli så att man vaknar av att behöva besöka toa även om man försöker förtränga det i det längsta. Tänkte precis lägga mig igen när Erik kom och sa att bilen var klar, så det var bara att hoppa i kläderna och ta Eriks bil och åka och hämta upp han i garaget dit han körde den andra bilen. Blev ett jäkla stopp i apotekskorsningen, så många bilar på en gång...och naturligtvis kom han oxå...den finaste i sin bil...och där satt jag och försökte gömma mig, med håret på ända och såg ut som ett yrvaket troll...så jävla typiskt....tänkte att han inte skulle se mig när jag hade Eriks bil...men ack vad jag bedrog mig...var bara att vinka och se glad ut...ja jag kunde ju iaf vara glad åt att jag satt i en bil och inte gick....så nu är bilen hemma igen och på torsdag gör jag ett nytt försök att besikta den.
En natt kvar och i morgon kommer dom och ska ha visning på lägenheterna...fy vad trött och grinig jag ska vara....men drar dom upp skåpdörrar och ger sig in i garderober då kommer jag att få ett utbrott...det är inte ok...jag är ju lite sån att det jag inte hittar nån plats för det åker in i skåp och garderober...så det är på egen risk man öppnar dom...jag vet ju det så jag tar det lugnt, men om man inte vet så kan man bli anfallen...men vafan dom har väl inget i mina garderober att göra....återstår att se hur det här slutar för hyresvärden han fortsätter att neka till att han har några skulder och att husen inte ska säljas...men han är mytoman så det tar jag inte på alltför stort allvar.
Dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för en natt till......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0