träning

Jag trodde jag aldrig skulle komma ur sängen i morse...satt uppe alldeles för länge när jag skulle upp till sjukgymnasyiken idag, men är man nattuggla så är det inte lätt att komma i säng i tid. Lilla lyckopillret var vaken när jag med stor möda slog upp dom brun/gröna...jag hade mobilen på väckning 8 men inte fasen gick jag upp då...slog av larmet och somnade om som vanligt och vaknade tio i 9 så det blev en rivstart för att hinna ner till vc till 10. Fick bra träningshjälp av Charlie och träningen gick riktigt bra...det går framåt och styrkan i benet har kommit tillbaka....viktminskning och styrka i benet gör att jag känner att jag börjar leva igen efter många år i bubblan....den finaste har oxå en stor del i det fast han kanske inte vet det....men han har fått mig att tro på att det finns fina män oxå...han försöker oxå visa en mörk sida ibland och i vissa lägen skrämmer han mig då, men jag kan ibland se en fin man och ibland bara en liten pojke som behöver massor av kärlek och då vill jag bara krama han och ge han den kärlek han behöver...för mig är han den finaste oavsett och det hoppas jag att han förstår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0