Söndag

Äntligen söndag och dags för sista jobbnatten innan långledigheten...kan ju hoppas att den går lite fortare än dom andra nätterna. Just nu är det väldigt lugnt, bara 14 fasta besök och sen har det varit väldigt lite larm. Det är väl bra i och för sig att det inte är mycket larm, men det blir långa nätter även om vi åker långa sträckor. Men ibland så hinner vi ju knappt med när det är hög belastning och många larm så det kan ju ändras fort. Byter kollega i natt, det är bra för då blir inte det heller så tjatigt. Vännen som skulle komma på tisdag kommer tydligen redan i morgon så då gäller det att jag kommer upp i tid, men jag brukar inte sova längre än till 12-13 när jag går av till skillnad mot när jag jobbar, idag vaknade jag 14 men det kändes alldeles för tidigt så jag somnade om och vaknade 17:30...men lika jäkla trött iaf....ska bli skönt med långledighet nu så kanske den här tröttheten försvinner...men såklart finns där en massa måsten hela tiden....När jag sitter här vid datorn så ser jag ut genom fönstret hur männen tagit fram sina leksaker...den ena bilen större och finare än den andra och tydligen ska det låta om dom oxå :) en och annan motorcykel glider oxå förbi....det är härligt att se och jag förstår dom, men i år verkar det som cab är väldigt populärt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0