Så mycket kärlek

Sitter och lyssnar på min lilla prinsessa som ligger och sover här bredvid mig...hur mycket älskar jag inte den ungen...och hur mycket kärlek och lycka ger hon inte mig. När hon kommer och säger:mommo vet du vad...jag älskar dig...så känner jag hur mycket jag älskar denna lilla människa oxå....i kväll har vi varit i Löa på majbrasan...Lisa och Rickard har nog ett av dom finaste husen i den byn, och så fint det ligger...lite för sig själv men ändå inte alltför långt från dagis och skola....dom två har väl gjort allt från rätt ände...blev tillsammans när dom var 15 år och gick i 9:an...tog studenten, fixade jobb och körkort, köpte hus och blev föräldrar till världens sötaste lilla kille....jag moraliserar inte över någon som väljer att göra saker på ett annat sätt men jag beundrar dessa två som verkligen lagt grunden för ett livslångt förhållande...jag har ju gjort allt tvärtemot...fick barn som ung...22 år och hade varit tillsammans med pappan i 5 månader....fick ytterligare ett barn innan 25 och var ensam mamma vid 26...träffade en ny man och fick tre barn till efter en kort tid tillsammans blev ensam mamma igen och läste till undersköterska efter det...jag ångrar iaf inte mina barn och nu är det barnbarnen som är min stora glädje...och den här lilla som står mig så nära...kanske för att hon och hennes mamma bodde här hos mig till hon skulle fylla två år....det har gjort att vi har ett speciellt band...jag hoppas att jag får finnas länge för henne och såklart dom övriga barnbarnen men jag tar inget för givet och är tacksam för varje dag....tacksam för alla som finns i mitt liv och som jag älskar på olika sätt...som jag kanske inte visar alltid men en speciell finns i mitt hjärta och det han har gjort genom att bara finnas där gör att jag för evigt kommer att älska han villkorslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0