Många tankar

Vaknade i natt igen av mardrömmar....bara att gå upp och sätta sig vid tv:n en stund igen och lugna ner sig...undrar hur länge det ska pågå den här gången, men tack och lov ska jag jobba 5 nätter den här veckan och på dagen är det aldrig några sömnproblem. Bara förkylningen kunde försvinna oxå...Idag ringde chefen för mammas boende angående den där anmälan jag gjorde...bra att hon hörde av sig, men hon hade fått pappren från socialchefen så hon kände sig väl tvungen att ringa upp....det har iaf blivit bättre....nu var det ju inte alla som misskötte sig, men det räcker att ett fåtal gör det för att det ska gå ut över övriga...men nu hoppas vi att det fortsätter som det gör nu och mamma kan känna sig trygg. Nu är ju jag och syrran till henne flera gånger i veckan så skulle det vara något så kan vi fånga upp det direkt. Nyss bakade jag lchf bröd...fördelen med den kosten är att man får färskt bröd hela tiden...men jag har en känsla av att jag inte får i mig nog med fett. Jag får väl lära mig att tycka om beasås då....Många tankar som snurrar i huvudet just nu och jag önskar jag kunde släppa en del....blir bättre när jag åker upp till paradiset men det är ju ett tag kvar....Ska bli skönt att åka och jobba igen , det känns som det här huset sakta kväver mig och jag vill inte vara här mer än nödvändigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0