Ledig?

Ibland undrar jag varför mina lediga dagar är fulla av jäkla måsten och är dom inte det så på nåt sätt så dyker det upp nåt...barnvakt, nån som vill ha skjuts eller så behöver mamma nåt. Idag blev det APT, det skulle ha varit förra onsdagen men då var chefen i frankrike så det blev framflyttat en vecka...det är var sjätte vecka . Sen kom maggan ner med blommor som jag ska passa åt henne när hon är borta en vecka...hon vet nog inte vad hon gör för jag har tom tagit död på garderobsblommor...men jag har kollat färgen på blommorna och skulle dom dö så får jag väl fixa nya :) Var ner till mamma och fixade det hon ska ha på sig och med sig till läkaren i morgon och eftersom hon inte varit ut nånting under alla fina dagar så tog vi en promenad i solen på en timme....så inte har jag fritidsproblem....när klockan var 20:30 kom jag på att jag inte hade tänkt på att äta nåt under dagen....en liten fröknäcke, två koppar kaffe och vatten är alldeles för lite när man äter lchf så det blev till att steka ett par små kycklingfiléer och sparris och för det där jäkla fettets skull som är så viktigt så var jag tvungen att ta en klick beasås....kväljningarna man får av beasåsen gör ju att man inte äter så mycket iaf och det är ju positivt :) Semesterschemat för våra vikarier måste jag oxå göra klart den här veckan....hur nu det ska hinnas med....försöka komma i säng och sova i tid vore inte heller så dumt när jag ska upp vid halv sju i morgon...två nätter nu har det varit stört omöjligt att kunna sova. I natt somnade jag vid 5 och vaknade en gång i timmen....jäkla skit...men jag vet ju vad det beror på att jag inte kommer till ro här...blir bättre när jag kommer till Frostviken...men det känns långt dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0