känslor

Varit hos mamma och dammsugit, handlat och lånat nya talböcker på biblioteket...lämnat Lilla lyckopillret hos hennes mamma...när ska jag hinna göra nåt hemma på mina "lediga" dagar...ibland känner jag bara för att supa skallen i bitar...men eftersom fulla tjejer är det värsta jag vet så funkar inte det helller....i morgon hoppas jag att jag får sova tills jag vaknar...i alla fall till 13 då moster ska ringa och tala om när hon och kusin åker från Ludvika....vi ska till mommo och moffas grav och plantera lite blommor...mamma vill inte bli med säger hon eftersom hon inte ser...men det kan ändra sig till i morgon...den finaste visar sig från sin sämsta sida idag...det måste ju även han få göra....mina känslor är alltid desamma oavsettt....önskar ibland att jag kunde glömma för en stund och låta de känslor jag hade för Wigge bara låta få strömma över mig...de känslor som han gav när han efter en tid på sjön bara stod där igen...när det bara var vi igen...kan jag någonsin glömma....han har sitt liv i Australien och jag har mitt här....det som bara blev skit sen han for...men som jag hittade igen i den finaste ....underbara älskade du är den jag älskar mest och den jag skulle göra allt för.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0