jobbig natt

Efter en jobbig natt så var jag tydligen helt slut...vaknade halv fyra och somnade om på soffan vid sex och vaknade igen tio över sju....snabbt in i duschen och sen fixa lite mat. Vaxbönor och kycklingfilé blev det idag, och så den där förbaskade beasåsen som tydlige är viktig när man äter lchf. Natten gick fort iaf, men det tar både fysiskt och psykiskt när man ska hantera en farbror som är dement, stor och arg...han behövde få torrt på sig men det är inte det lättaste när nån slår och spottar...jag förstår hans rädsla för hur man än försöker prata lugnande och hela tiden tala om vad man gör, så är vi ändå främmande människor som kommer och gör nånting som han inte förstår....nåja med fruns hjälp så gick det bra till slut och han var torr och nöjd där han låg i sängen...ont som fan hade jag i knät när jag skulle sova,jag har inte haft ont i viloläge förrut så det skrämmer mig lite...nu har jag kanske inget val utan måste ta den där operationen....men än behöver jag inte ta det beslutet eftersom jag sagt att jag ska göra det i höst.Nu är det dags att hoppa i jobbkläderna för natt nummer två...veckorna går fort och snart är det dags för semester. Jag har gjort semesterlistan och det ser ut som vi har bra vikarier och att det täcker semestern...ett problem mindre iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0