fredag den 13

Fredag den 13 och ska alltså vara en otursdag, men har man fött barn den 13 så är det en lyckodag....dagen började med ett besök hos sjukgymnasten på vc....det gick riktigt bra och stabiliteten i knät har bara stärkts. Jag ska fortsätta träna där så mycket jag kan. När jag kom hem så ringde det från ortopeden i Linde och dom hade fått en återbudstid på tisdag så då får jag komma dit...gick mycket fortare än väntat...men jag hoppas på att sjukgymnastiken och träning hemma ska göra att operationen inte behövs...inte än iaf. I morgon kommer äldste sonen hit och hjälper mig att sätta på sommardäcken...jag vet att det skulle ha gjorts för en månad sen, men jag fick inte loss vinterdäcken...jäkla skit att man inte ska klara sig själv...men det är äkta kärlek när en son åker 28 mil för att hjälpa sin mamma med det <3 men han vet att han är älskad tillbaka...det frågade han om redan när lillebror var på väg och han som tioåring varit mammas lilla prins...en kväll när vi gått och lagt oss och han sov bredvid mig så säger han: mamma när bebisen kommer älskar du mig lika mycket då? såklart jag gör det älskade uinge...det spelar ingen roll hur många det kommer kärleken räcker till alla. Sen ringde härliga Sussi från Gäddede och vi surrade över en timme :) Åh vad jag längtar dit till jobb, vänner och vin och surrkvällar...hon och jag är så lika och jag bara älskar att jobba med henne...en rak och ärlig tjej som säger vad hon tycker. Fan vad kul vi ska ha i sommar i Frostviken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0