14 maj och snö

Vaknade till snö idag...så kan det va fast vi är inne i Maj, men nu har det regnat bort...kallt och ruggigt är det iaf. Tobbe och barnen kom hit på lunch och så har han åkt ner till Lina och byter däck på min bil...kanske skulle behållt vinterdäcken på om det kommer mer snö :) Nu har jag 4 busungar här som röjer i lägenheten och en kvarglömd vattenskål efter Monikas hundar lyckades ju Benji hitta och hälla ut...så jäkla mycket vatten det blir på golvet när det är en så liten vattenskål...konstigt det där att allt som spills ut verkar föröka sig på vägen....Snart ska vi dra till Vingåker och jag tar Charlie och Lovisa med mig så deras föräldrar kan festa i lugn och ro...ett glas rött ska det bli iaf till mellon och massa godis till ungarna så kommer dom att hålla sig vakna länge...jävla oro jag känner i magen hela tiden, kanske det blir bättre när jag kommer härifrån en stund...måste försöka stänga av allt och ha fokus på att det kommer att bli bättre när jag kommer upp till Frostviken och alla härliga vänner där, en bit av mitt hjärta finns ju där så det kan inte bli annat än bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0