söndag och sista natten

Just nu känns det som jag inte lever...jag existerar men det är inte mer....så jobbigt att jag inte kan sova när jag kommer hem efter nattens jobb...alla jävla tankar som bara snurrar. Försöker lyssna på musik, den bästa musiken men då kommer tårarna...fan att man ska behöva känna så här. När jag väl somnar ordentligt så vill jag nästan inte vakna och får ha mobilen på väckning så jag inte sover alltför länge.
Mår dåligt av fb oxå så jag funderar på att skippa den, men det är ett bra sätt att hålla kontakten med vänner långt borta och ett sätt att fördriva tiden på natten när det är lugnt på jobbet...men på sista tiden mår jag bara dåligt när jag ser en desperat människa som skriver så barnsliga kommentarer så man undrar vilken nivå den hjärnan stannat på... visst jag kan blocka den så jag slipper se, men jag orkar inte bry mig längre...jag backar så är det lugnt...jag kommer över det även om det kommer att ta tid.
I natt är det sista natten på den här jobbperioden och det är nio nätter ledigt igen...ska göra en av våra sommarextranätter på onsdag...hur fan gick det till att jag valde onsdag, det är ju fotboll då...Sverige -Belgien..en viktigt match och så ska jag jobba :P hur tänkte jag där.....inte alls antagligen :( 
Jag skulle behöva gå ner i den där jäkla tvättstugan oxå...men jag måste ha nån med mig..Lina kan ju följa med på dagtid men det är värre när det blir kväll....jag vet att den finaste säger att han kommer men jag vill inte vara ett påhäng för han....saknar han gör jag....och han kommer för alltid att finnas i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0