slut på ledigheten

Kom på att jag hade tvätt i tvättmaskinen igår kväll och jag tänkte att jag skulle fixa det själv...två glas vin och sen var jag så pass kaxig att jag vågade mig ner...men när jag skulle gå tillbaka så var det som att kaxigheten flög iväg och jag blev så där jäkla rädd igen...nåja upp kom jag men obehagligt var det och jag kan ju inte dricka vin varje gång jag ska till tvättstugan. 
Har varit till Rolf idag igen och han masserde där ryggen låste sig häromdagen...jäklar vad ont det gjorde, jag hade kunnat klappa till han och tårarna kom i ögonen...inte ens när han körde armbågen i rumpan som brukar göra ont, kändes det så som det gjorde i ryggen....men eftersom jag blir allt bättre i ryggen och det känns bra så fortsätter vi ett tag till...sex månader har jag gått hos han och det har gett effekt.
I natt är det jobb igen och jag är hur trött som helst, men kaffe och red bull får väl hjälpa mig att komma igenom natten....jag tänkte att jag skulle åka och träna i morgon när jag kommer hem innan jag sover...återstår att se hur det går med det....tanke och göra brukar ju inte alltid fungera...
Den finaste kom hit ikväll och följde med mig ner i tvättstugan....han hade mekat med bilen och var svart och skitig...han vet ju inte att skitiga karlar är det sexigaste jag vet :) inte skitiga så att dom inte håller sig rena, utan skitiga för att dom just har mekat med bilen och jag älskar lukten av olja  :) hade kunnat tagit med han in och luktat på han resten av kvällen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0