Slödag

Blev en lång sovmorgon idag...så skönt när man bestämmer själv hur länge man vill sova och eftersom jag gick upp så tidigt igår och ändå kom i säng sent så var det välbehövligt. Seg har jag varit hela dagen...så då beslutade jag att stanna kvar i mina sunkiga pyjamasbyxor och bara vara, kolla på film och läsa böcker....kom på att när han den finaste var här på natten så hade jag ju dom här pyjamasbyxorna på mig...det tänkte jag inte på då...nåja han lär väl se den sunkiga sidan av mig oxå...men fan att jag inte tänkte på det :P
Jag kollade på en film som heter Säg att du älskar mig...en riktigt sorglig film som berör...så typiskt mig att välja en film så jag sitter där och tårarna rinner...varför inte välja en rolig film istället...jag ska göra det senare i kväll så den här olustkänslan som blev försvinner....Solen kom fram nu ikväll men jag ignorerar den och håller mig inomhus och fotsätter bara vara....jag intalar mig själv att det är kallt ute, då känns det helt ok....
I morgon börjar en riktig skitvecka....jobbar måndag och tisdag natt, har Apt på onsdag eftermiddag kl 15 så då är dt bara att masa sig upp i tid....torsdag är enda lediga dagen för sen är det jobb fredag, lördag och söndag natt...men sen är det 9 dagar ledigt igen eller nästan iaf för jag har nån extranatt där, men så blir det under semesterperioderna...sen är det bara en jobbperiod kvar innan semestern börjar och jag åker till Paradiset...lite dubbla känslor där eftersom jag vet att jag kommer att sakna någon väldigt mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0