seg dag

Sov alldeles för länge idag...men det var väl för att jag inte hade sovit natten före....seg som attan och kom inte in i duschen förrän klockan var halv ett...jag har glömt min mobilladdare hos mamma så jag fick tillbaka laddaren man har i bilen av Lina...jag vill inte åka ner till mamma och hämta den för då blir hon bara besviken om jag inte stannar och jag har sagt till henne att jag kommer på måndag, så det var bara att åka runt lite och försöka få lite i batteriet...tog en tur till Storå och Anna och Magnus och ungarna...lilla Älva växer så fort och är så söt...det var så skönt att kunna sitta på soldäck och bara vara....inga svartingar som sitter och glor i fönstret eller kommer ut och sitter alldeles bredvid. jag är verkligen fånge i den här lägenheten, jag kan inte sitta ute, jag kan inte gå ner i källaren och jag kan inte komma hem för sent för då sitter dom och har koll och det blir obehagligt...den där med dom otäcka ögonen har börjat komma ut när jag går ut igen...det har varit lugnt sen jag hade Baloo med mig men nu har han tydligen glömt hur rädd han blev när hunden sprang emot han. Erik och Jenny sover här i natt då dom ska jobba extra på bryggeriet i morgon...så jäkla skönt för då kan jag känna mig trygg och tom tvätta :) Jag fick dra till ica i kväll och köpa bröd så dom har till frukost i morgon för jag äter ju inte bröd så det har jag aldrig hemma.  När jag skulle åka hem stod han där...den finaste så jag stannade och pratade med han en stund....eller det var nog en lång stund....för när jag kom hem så kände jag hur kall jag var :) jag blir bara glad av han och han kan få mig att skratta som ingen annan....en underbar vän som betyder otroligt mycket...och med han kan jag stå och bli hur kall som helst för i mitt hjärta är det det varmt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0