jobbhelg igen

Jävla skitnatt igen...ligga där och sno runt i sängen som en propeller och somna när det är ljust ute och nästan dags att gå upp, så idag fick det bli en lång sovmorgon utan väckning eftersom det är jobbhelg. Tycker den där jäkla jobbhelgen kommer oftare och oftare, men det kan ju bero på att den senaste tidens lediga helger har det varit så många måsten så nu hoppas jag det blir lite lugnare.
Jäkla knasdrömmar jag har hela tiden, undrar vad det beror på? 
Fotbollen tar ju lite tid nu och jag är tvungen att prioritera...inte lätt det heller när jag vet att mamma sitter ensam och väntar på att jag ska komma, jag har bestämt mig för att vara lite snällare mot mig själv och inte låta någon spela på mina känslor...jag måste kunna göra det jag vill utan att det dåliga samvetet sitter på axeln..idag gjorde jag det då jag valde fotbollen...en bra match var det trots att Sverige förlorade...men än är det inte helt förlorat, dom har ju en chans mot Belgien...inte så stor kanske, men ändå en chans :)
Nu har jag gjort plankan och det går bättre och bättre för varje dag, orkar lite mer varje dag :) men fan vad drygt det är. Men viktnedgången kräver även träning så nu är det bara att fortsätta vara envis och inte låta latheten ta över...kan lätt bli att man skjuter upp sånt och då blir det aldrig av....
Hoppas måeendet blir bättre snart...känner mig helt asocial just nu och sitter mest hemma...inte bra det heller men just nu förmår jag inte mer än så...nog jobbigt att ta sig till jobbet och träningen...tur att fb och messenger finns så jag inte helt isolerar mig, men det känns ok att kunna gömma sig bakom datorn :) datorn skvallrar inte om tårar eller hur man är klädd, eller inte klädd....men nu är det dags att sätta på sig jobbkläder och det professionella förhållningssättet och vara som en kamelont hela natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0