humörsvängningar

Jävla humörsvängningar de lux....ena stunden ledsen och nästa glad...jag har inte varit ut på fb sen tidigt i går kväll, kände mig illamående bara jag tänkte på det....men nu ska jag skärpa mig och inte låta känslorna rusa iväg...ska försöka iaf.
Erik hörde av sig i går kväll och undrade om jag kunde ta Lovi idag, hon hade feber i går och han ville inte ta henne till dagis. Självklart sa jag ja trots att jag ska jobba i natt. Gick upp halv sju och Lovi kom strax efter....Lina tog henne när jag lämnade bilen hos Niclas för däckbyte...sen gick jag upp till loftet där dom väntade...där satt han, den finaste, den som betyder så mycket...som får mig att må så bra och ibland så fruktansvärt dåligt....det blev som en stor klump i magen och jag blev alldeles darrig...som en jävla fjortis och samlade mod innan jag gick förbi han och in och köpte kaffe....efter en stund kom han och visade att han ska åka till Kroatien i juli...så bra att jag är i Frostviken då...men jag kommer att längta nåt fruktansvärt efter han....men han är värd att komma härifrån och ha en fin semester...hur jag än försöker gå vidare och glömma mina känslor så inser jag att det kommer jag aldrig att lyckas med....jag får leva med det och inse att det är mitt öde att vara olyckligt kär :)
Så jäkla söt var han idag...jag älskar när han sätter håret i en tofs och har svarta jeans på sig...då pirrar det i hela kroppen och jag skulle kunna krama och pussa på han hur mycket som helst...
Ska försöka sova en stund när Erik hämtat Lovi...blev alldeles för lite sömn i natt, drömde bara mardrömmar och vaknade stup i ett...ont som fan i ryggen och tårar som inte går att hejda...men det blir väl bättre med allt förhoppningsvis. Älskade fina...jag kommer alltid att älska dig vad jag än säger, vad jag än gör  och hur det än blir.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0