extrajobb

Vaknade alldeles för tidigt i morse så det fick bli lite tvångssömn senare...jag ska ju ut och jobba i natt så då behövs det att man sover lite längre. Kan fortfarande inte smälta att jag var så dum så jag tog den här extranatten när det är spännande fotboll i kväll...jäkla skit! Jag har varit ner till mamma med en massa mediciner så hon klarar sig när jag är borta 4 veckor...det börjar närma sig nu....jag längtar på ett sätt....till friheten att kunna vara ute så länge jag vill utan att behöva vara rädd för att gå hem....friheten att bara vara, inte ha dåligt samvete för att jag inte är till mamma flera gånger i veckan...men jag kommer att sakna mina ungar och barnbarnen...och den finaste förstås....jag blir alldeles varm när jag ser han och det suger till i magen....den känslan har jag inte haft på många år....Jag vet att det finns många fina män, det har han fått mig att inse, bara det att jag inte haft förstånd nog att ta vara på det tidigare. Men nu bryter jag det mönstret och kommer aldrig mer att hamna i den situationen.....I morgon ska jag gå ner i tvättstugan för första gången sen den där galningen fick med mig ner dit...den finaste kommer och hjälper mig när jag ska hämta tvätten på kvällen innan han ska jobba....han är verkligen underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0