energi

Vaknade och hade en energi jag inte haft på länge...skrev färdigt semesterschemat så Alma kan få titta på det och bestämma sig för om hon vill ha alla nätter eller om jag måste lägga fler nätter på nån annan...åkte ner till sjukgymnastiken och gjorde ett träningspass på en timme, det var väl själva fan om jag inte ska ta kontrollen över mig själv och åka dit två gånger i veckan...måste fokusera på mig själv nu och mitt mående...Lina, jag och Charlie gick till loftcafet på malmtorget efter att hon slutat jobba...hela fagers gubbgäng nästan satt där....jag blev så glad över Anna-Lenas ord om att hon läst min blogg om livet med Calle och att hon tyckte jag var stark som skrev om det....dom orden värmde verkligen :) 
Så synd bara att en så underbar dag slutade med ett knytnävsslag i magen....jag visste inte själv att jag skulle reagera så starkt.....nu ska jag lägga även det bakom mig och lägga fokus på dom som inte gör mig illa...medvetet eller omedvetet, det spelar ingen roll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0