en vilsen dag

Ställde mobilen på väckning 12 eftersom jag skulle ner och träna...men jag vet inte hur det går till men jag stänger av larmet utan att jag är medveten om det och så var klockan kvart i två innan jag vaknade....men det var bara att ta ett par skivor melon till frukost och dra ner till vc och köra ett pass...när jag kom hem så gjorde jag plankan eftersom jag ändå hade träningskläderna på mig...1 minut och 30 sekunder höll jag ut idag, så nu ligger Lina 4 sekunder efter mig :) Jag mår så jäkla bra när jag tränar och jag kan hålla fokus på det....Lina och Charlie kom hit idag och jag var ner i tvättstugan...fy vilken otäck känsla det är att gå ner där...Lina var och köpte lite vuxendricka till i morgon...om det nu känns som det behövs...vi ska som vanligt äta lunch här och sen gå till malmtorget så barnen får dansa runt midsommarstången, sen ska jag Lina och Charlie spela spel och bara mysa med varandra...Charlie ska sova hos mig för i morgon kväll kommer Linas crush till henne.....en fin kille så jag hoppas att hon förstår det och inte går i mina fotspår....
Den finaste kom i kväll och följde med mig ner till tvättstugan....vad gjorde jag...jo sov på soffan och såg ut som ett yrvaket troll när det ringde på dörren :P hur ska jag få den här mannen ur huvudet...vad ska jag göra för att gå vidare....åh vad jag önskar att livet vore lite lättare....ibland vill jag bara krama han och tala om hur fin han är...och när han sätter håret i en svans då bara dör jag lite grann...så jäkla söt....älskar karlar med håret i en svans....
Nu har jag kokat lite ny ingefärashot...sen i september har jag druckit en shot om dagen och mår fysiskt jättebra av det så jag fortsätter väl...
yngste sonen tog körkort på motorcykel idag....det har jag fasat för hela tiden, men han är ju vuxen och gör som han vill....lite extra pappersarbete var det tack vare hans ADHD men han fixade det precis som han fixat allt annat ....nytt jobb som produktionstekniker och ett hus i Rya....fan vad jag är stolt över han, den som alla förutspådde att det skulle gå illa för...älskade unge du har gjort mig till den stoltaste mamman i världen :) 
Den kärlek vi har mina underbara ungar och jag kan ingen man konkurrera med...mina barn kommer först i alla lägen och kan man inte inse det så  är det som det är...det innebär inte att jag kan älska en man av hela mitt hjärta...för det är ju det jag gör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0