Den finaste för alltid

Fan vilken dålig match mellan Tyskland och Polen..hade nog väntat mig mer av Tyskland...men så är det i livet...allt är inte som man förväntat sig. Kollade på too ugly for love...och kände att så är det nog...min självkänsla kommer för alltid att vara i botten...vem kan älska nån som inte kan älska sig själv....hur ska jag kunna göra det när jag gömt mig själv i så många år....den enda jag älskat och kunnat visa det för är mina underbara ungar...dom jag älskar mer än nåt annat....men så kom han den finaste..och jag känner en kärlek som vuxit fram... och som skrämmer mig till vansinne....jag skulle vilja ha dig här hos mig och få krypa nära dig men samtidigt känner jag en jäkla rädsla...du kommer ändå alltid att vara den jag älskar mest hur det än blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0