värkfri

Vaknade utan värk idag...helt underbart, med desto fler citodon gick det år igår...inte undra på att jag sov bort nästan hela dagen och ändå sov hela natten. Om det nu bara kan låta bli att komma tillbaka. jag var hos rolf och han sa oxå att jag är så spänd i nacke och axlar så det är därför det blir en låsning i ryggen. Så den här gången koncentrerade han sig på nacke och rygg. Oj vad det knakade till i nacken när han klämde och bände...men han sa att han kände hur muskeln lossnade och jag har inte haft ont sen jag var där heller...men han tyckte jag skulle komma en gång nästa vecka oxå innan jag far till Frostviken. Jag hatar att ha ont, humöret blir så upp och ner och allt liknar skit...så vill jag inte ha det.
När Lina och Charlie kom hem gjorde vi mat och eftersom Charlie var på sitt allra grinigaste humör fick vi locka med glass på loftet...jodå visst fanns han där...den finaste och mina ben blev till gelé....och virrigare än vanligt eftersom min hjärna kopplar bort all vett och sans...först hade jag glömt kortet när jag betalade så killen kom ut med det...sen när vi skulle gå glömde jag mina nycklar och fick vända om och där hängde även min tröja...han måste tro att jag är senil eller nåt...men det är han som gör mig sån, men det kan jag ju inte säga :) Vi åkte ut till Djäkens och badade ikväll...om jag skulle påstå att det var varmt i vattnet så ljuger jag....så jäkla kallt men jag doppade mig i alla fall och Charlie hoppade i flera gånger...bara badkrukan Lina som satt i bilen och sov istället :) Jag träffade en kvinna där som jag inte pratat med på många år, hon hade sitt barnbarn och ett barnbarnsbarn med sig och när dom kom över gräsmattan kände jag hur det knöt sig i magen....barnbarnet såg ut precis som kvinnans dotter som dog för 18 år sen när flickan och hennes syskon var 7 och 9 år....det tog en stund för hjärnan att koppla att det inte var M utan hennes dotter F som hunnit bli 27 år, men så otroligt lik sin mamma.
Nu är det snart fotboll på tv och sen ska jag försöka sova i mitt lilla rum, men jag har en känsla av att jag sov för länge idag och drack kaffe lite för sent för att det ska funka...blir väl att sno ett par hundra varv i sängen och läsa däremellan....men huvudsaken att jag inte har ont då kan jag gärna ligga och sno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0