vansinnigt trött

Ja vad säger man...jag hade inga förutfattade meningar om vikarien som jag jobbade med i natt, men jag var helt slut i huvuvdet när det äntligen blev morgon....inte många sekunder hon var tyst och nog för att jag har dåligt lokalsinne men det där var det värsta jag sett..och inte ett nyckelnummer hon lärt sig och fast hon hade skrivit upp dom på ett papper så snurrade hon till det...kan ju bara hoppas på att den andra vikarien som hon ska jobba med i natt är lite smartare, men det tror jag att hon är, och hoppas det för vårdtagarnas skull. Jag somnade nästan på en gång och sov till halv tre...var helt slut när jag vaknade och har sovit ett par timmar på soffan nu...känner mig som en zombie...måste vara medicinen som däckar mig totalt. Jag har inte haft nån värk idag iaf och kan ju bara hoppas på att det inte kommer tillbaka. Ska försöka kolla på fotbollen i kväll men jag känner mig fortfarande alldeles för trött så det är inte säkert det funkar...kanske är bättre att sova och komma upp i tid i morgon för i morgon kväll tänker jag inte missa matchen.
Nu är det bara två veckor kvar till jag åker upp till Frostviken...dubbla känslor inför det...jag vill verkligen träffa alla fina vänner där men samtidigt vill jag stanna tiden....jävla karljäkel att ställa till det för mig....jag önskar att jag kunde trolla för då skulle jag göra han pytteliten och stoppa ner han i jackfickan och ta han med mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0