sov hos Lina

En lugn natt som gick fort iaf då vi hade två besök i Allmänningbo. En så klok och ödmjuk 19 åring som tjejen jag hade med mig i natt oxå får man leta efter...det finns dom som närmar sig 40 som skulle behöva ta lärdom av den här fina tjejen. 
Jag åkte till Linas lägenhet och sov där, det är ju inga hantverkare där under helgen och här hemma fanns det ju två små vildingar så jag tog det säkra före det osäkra så jag var säker på att få sova :) och sov gjorde jag minsann...vaknade 16:30 och hoppade i kläderna...men nån hårborste hittade jag inte så jag fick smyga ut till bilen och se ut som ett troll i huvudet...naturligtvis hade en bil med släp parkerat precis för utfarten och jag kunde ju inte gå in på Zaras och säga till så jag fick slänga mig på tutan och hoppas på att det skulle komma någon...och det gjorde det.....
Erik och Jenny var precis och hämtade Lovisa när jag kom hem och Petri har nyss hämtat Charlie för pappaveckan...Lina drog till Jens så fort Charlie hade åkt och dessutom jobbar hon em så den här veckan kommer att bli lugn....jag har ju en del att göra innan jag åker nästa söndag så det kan vara skönt att få göra det i lugn och ro :)
Jag kämpar fortfarande mot mina känslor...hjärnan och hjärtat är inte alls överrens... jag försöker få hjärtat att förstå att hjärnan har nog rätt...men dumma hjärtat vill inte förstå....
Nu är det iaf dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för den sista natten innan fem veckors ledighet...ledigt från nattpatrullen i Storå iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0