stress

Den där jävla inre stressen den göra att inget fungerar...har fått med mig larmtelefonen hem i morse. Hörde en ringsignal från en telefon när jag vaknade kl 17 men innan jag hade fattat att det var från jobbjackan så hade dom lagt på....insåg då vilket jävla misstag jag gjort, men ringde upp gruppen och dom hade kontaktat larmcentralen och lagt över larmen på tvåan istället. Jävla skit....ska skriva en avikelserapport på det för det är inte bra att ha samma larmtelefon som dagen...det var bättre när vi hade en nattelefon för då var det inte lika sårbart om man fick med sig den hem. Tur att jag ska jobba i natt igen då.
Erik skickade på messenger att han fått en hälsning från sin farbror Per Oluf....och han hälsade även till tjejerna och mig....jag har inte sett han sen Calles begravning....men det är roligt om barnen kan ha kontakt med den sidan av släkten....
Är ledig två dagar efter den här natten och då hoppas jag att jag har ork till att ta tag i kaoset här hemma...jag hade ju tänkt att göra det i helgen men då blev jag barnvakt istället och då blev inget gjort...och så har jag varit hos mamma när jag varit ledig så hon fick julfint....
Försöker förtränga allt som har med han att göra...orkar fan inte vara ledsen för det oxå...det räcker med det som är....skulle behöva komma härifrån och bara vara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0