så fruktansvärt

Den här morgonen slutade med att lyfta upp en dam från golvet...och inte nog med det, hon hade magsjuka....
Kunde inte förmå mig att slå upp ögonen när alarmet gick på telefonen....släpade mig ur sängen tjugo i fyra och har sen vandrat mellan datorn och soffan...varje gång jag satt mig vid datorn så började jag frysa och skaka inombords så till slut satt jag på en film och la mig på soffan....mår så inihelvete dåligt och då trycker jag i mig en massa godis och choklad....sen ut på toaletten....nu är jag där igen och är medveten om det men förmår mig inte att ta mig ur det....önskar att jag hade nån jag kände förtroende för...som jag kunde prata med...men det finns ingen här...somnade på soffan en timme och när jag gick in på datorn så skrev Erik att nåt hemskt har hänt....nåt så fruktansvärt så det var som ett knytnävsslag i magen....ska det aldrig ta slut...en ung mamma som har ryckts bort från sina barn...en ung mamma mitt i livet...så jäkla grymt....känns skönt att Erik är tillbaka hos Jenny nu iaf och kan finnas som ett stöd för henne nu när hon verkligen behöver nån....kan det här jävla året ta slut snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0