Mardrömmar igen

Vilken härlig tjej som kom igår kväll och jobbade med mig, henne får vi vara rädd om så hon stannar hos oss. 
Jag har nog aldrig varit så trött på jobbet förut...tur att det var en positiv och glad tjej jag jobbade med så jag kunde hålla mig vaken och natten gick relativt fort...kändes som jag skulle spy...sådär som man känner sig när man blir åksjuk...nej fy tusan inte blir det nåt mer festande om jag ska jobba dagen efter.Somnade vid åtta och vaknade 16 utan att ha varit upp en enda gång....men fy fan för dom här mardrömmarna...undrar varför jag drömmer som jag gör...att han är långt borta och när jag till slut ser han så försvinner han igen och jag kan inte se han...en massa konstigheter däremellan...vaknar och är jätteledsen för det känns så verkligt och så mår jag skit resten av dagen....varför känns en del drömmar så verkliga och går inte att släppa när man vaknar...
Har precis varit in i duschen och det är väl dags att försöka äta något...sen dra på sig jobbkläderna för en sista natt innan långledigheten....har ju lyftteknikutbildning på tisdag mellan halv 8 och 11:30...och en extra tur den 12...så nog försvinner den här ledigheten fort...ska försöka hinna med lite städning och julpyntning oxå eftersom vi ska vara hos mig på julafton...usch känns som det här med jul bara är nåt man måste gå igenom...men då är iaf snart det här jävla skitåret slut och jag kan ju bara hoppas att nästa blir bättre...för sämre kan det knappast bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0