kan man dö av sorg

Det enda jag vill just nu är att sova....då gör det inte sådär ont som det gör när jag är vaken....jag har försökt att förstå...försökt att se allt från en annan sida men jag kan inte se det på nåt annat sätt än jag redan gjort. Två minuter efter en snap så kom telefonsamtalet med gap och skrik....jag beundrar han som tar det så lugnt och gör vad som han tycker är bäst.Den här stunden med mitt lilla lyckopiller bär jag med mig i hjärtat för alltid....så många kramar och pussar jag fick av henne...lilla gumman vad gör dom med dig, förstår dom inte att det är du som får lida lika mycket som dom straffar mig...det var ju jag som valde att älska mitt barn...det jag inte fick göra...det som andra hade tagit sig rätten att bestämma. Ibland tänker jag att den där lastbilen blir bra när jag är ute och åker...alla piller jag räknat om och om igen, dom kommer att räcka....rakbladet som skär in i huden så den inre smärtan inte känns....hur länge orkar man utan att dö....kan man dö av sorg...det enda som hindrar mig just nu är mamma...jag vill inte göra henne illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0