en fin jul trots allt

Efter en lugn jobbnatt så skickade jag en julhälsning till han...i tron att han låg och sov...fegt jag vet, men rädslan släpper inte..men svaret kom på en gång och jag kände hur det knöt sig i magen...skulle han tycka att det var dumt...väckte jag han ...tusen tankar i huvudet...men han sa att han redan var vaken och det får jag tro på....som jag saknar han....men jag gick och la mig och kramade den fina kudden och bad den att ge mig lite lugn och när jag gör det så är det som det släpper och jag känner mig lugn och somnar...vaknade av att nån ropade hallå...det var Erik såklart. Klockan var halv ett och det var dags att göra sig iordning och åka ner till mamma . Anna, Magnus och Älva kom oxå dit och vi fikade tittade på Kalle Anka och umgicks med mamma några timmar.
Vi åkte hem till mig och eftersom jag inte är så väldigt förtjust i julen...känns som ett jävla tvång att allt ska vara så bra...så hade jag inte någon gran och det tyckte äldste sonen var förskräckligt så han hade en plastgarn med sig och ljus i alla jäkla färger som kunde blinka så det var risk för epilepsi ta mig tusan. Men det gick att stänga av blinket som tur var...egentligen är plastgranar det fulaste jag vet...men det säger man inte till nån som vill att det ska vara så bra det kan....en fin jul hade jag med mina underbara söner deras sambor och barnbarnen....Lisa, Rickard och John var hit en kort sväng och fick sina julklappar...men saknar mitt lilla lyckopiller....det värker långt in i själen...jag kommer aldrig mer att bli hel utan henne....mitt allt....två som jag älskar så det gör ont och som jag bara måste glömma....hur ska jag klara det....det går så länge han är långt borta men sen vet jag inte....nu är det en helg till att klara av...den jag får tillbringa här hemma utan någon annan....det kommer att gå...det måste gå...men jag vet inte hur....älskar er till månen och tillbaka...den finaste och mitt lilla lyckopiller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0