För många känslor

Jag kommer inte att skriva mer om mitt liv med C..för det har rivit upp så många känslor inom mig och jag mår så fruktansvärt dåligt...nu kan jag lämna det bakom mig och äntligen gå vidare, men då måste jag förlåta och försöka bli hel igen. Idag har det varit en jäkla skitdag...vandrar mellan datorn, soffan och sängen...så vill jag inte ha det...jag vill vara glad och positiv så nu lägger jag fokus på det....och kommer att skriva min blogg precis som förut, men om det som händer i det dagliga livet och det som ger glädje...mina underbara barn och barnbarn ...mitt fina jobb...mitt Paradis i Frostviken...alla fina vänner....kärlek ja det finns så mycket positivt i mitt liv så nu lämnar jag det negativa för gott....så jag börjar med att ge mig själv en rejäl spark i baken in i duschen och sen börja röja det kaos jag skapat här hemma med kläder och saker överallt...så som jag känner mig så blir det att se ut här hemma...rörigt! sen ska jag åka ner till Löa på majbrasan där och ta med mig mitt lilla lyckopiller hem...Så underbart att ha henne här och somna till hennes lugna andetag, trots att hon tar stor plats i sängen och sparkas i ryggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0