dag 7

Vänner kommer och går genom åren, en del har man kvar hela livet andra försvinner. En del vänner har man sporadisk kontakt med, kanske inte ses på flera år men när man träffas känns det som det var igår. En del vänner har man lätt att prata med och dom kanske man anförtror sig åt mer än andra.Jag har hellre ett fåtal riktiga vänner än många ytliga, såna vänner som jag känner att jag kan dela allt med både sorg och glädje och som finns där när man behöver dom. Såna vänner ska man vara rädd om och vara en bra vän för dom oxå....Jag vill inte utse någon speciell som min bästa vän utan de som är mina vänner betyder lika mycket för mig och kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Det är så sant som du skriver Maritha, kloka ord från en klok kvinna!

2010-11-27 @ 22:00:45
Postat av: Amanda

jätte kul att se dig blogga igen fina maritha, önskar dig en bra arbetsnatt o en bra ledighet sen..kramar

2010-11-28 @ 23:17:20
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0