Dag 6

Min dag skulle det handla om. En lång dag har det varit, men mysig:). Det började inte så bra med snöplogning tidigt i morse, det lät som en jordbävning utanför, attan vad han skrapade i med skopan i backen. Sen började hunden skälla på nåt som inte fanns, så gör hon ibland och det gör mig galen:(Men sen har dagen varit bra, jag och Lina har gjort adventsfint här hemma. Bytt alla gardiner och satt upp stakar och stjärnor...och kan man tänka sig inte en enda stjärna satt sig på tvären...och stakarna lös så fint, men dom blev ju utbytta igår när dom inte ville lysa...tack o lov för Rusta! Jag dammsög och Lina bakade supergoda saffransbullar:)Nu sitter jag här med en mugg Glögg och Lina dricker julmust och äter bullar, mysnivån är hög och det känns helt ok att jag ska jobba i morgon natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0