Dag 2

Min första kärlek, alltså den riktiga första kärleken träffade jag när jag var 15 år, han var 19. Eftersom jag var väldigt hårt hållen av min pappa så kunde vi inte träffas så ofta men ändå så hade vi ett on off förhållande fram till jag var 33 år. Under långa perioder från och till så sågs vi inte alls men så fort vi träffades var det vi igen. Jag fick under en sån period mina två äldsta barn men när jag lämnade deras pappa så var det han och jag igen. Den gången varade det i 3år och det var sista gången och nu är han tyvärr borta.Den första stora kärleken tror jag aldrig att man glömmer och den har för alltid en särskild plats i hjärtat även om man blir vansinnigt kär flera gånger under livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0