Dag 1

Jag heter Maritha och är mamma till fem underbara barn. Anna, Tobias, Erik , Lisa och Lina och farmor till prinseesan Wilma och mormor till trollungen Tovali. Jag jobbar som undersköterska på nattpatrullen  på norr i Lindesbergs kommun och trivs jättebra med mitt jobb. Jag har varit ensam med mina ungar sen Lina var 4 månader på väg och sen dess har det bara varit dom och jag. Jag skulle aldrig riskera att mina barn skulle komma i andra hand eller att dom inte fick växa upp i ett lugnt och tryggt hem. För mig har det aldrig funnits något val, har man satt barn till världen så är det dom som kommer i första hand men nu börjar dom klara sig själva allt mer och då kommer min tid då jag kan göra vad jag vill:)Jag är snäll och ibland för snäll, nästan på gränsen till naiv för att jag tror alla människor om gott....så en del smällar får man ta..men för det mesta är det nog bra att vara sån...det värsta jag vet är när någon pratar illa om någon eller skitsnack överhuvudtaget...då kan jag bli riktigt förbannad...händer inte ofta men då är det bäst att hålla sig undan:)Annars är jag en sån där som trivs allra bäst när jag får vara hemma och skrota och göra som jag vill....helst i pyjamas och tofflor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0