Tiden går så fort

känns som om man inte riktigt hinner med....Vi var på seans 19 maj och det var riktigt intressant, det blir fler gånger men nästa gång är inte förrän i september, men det är så mycket som händer just nu ändå så det kan vara bra med lite andrum....flytt blir till första juli, inte långt bort alls bara ett hus ifrån men det ligger mer på baksidan och är betydligt mindre med sina 79 kvadrat och 3 rum:) ska bli riktigt skönt att få mindre att städa och dessutom så blir det bara jag och yngsta dottern som flyttar dit...mycket mindre att göra på alla plan:)
Mitt älskade paradis i Norrland kommer oxå att få ett besök, det blir i början av juli och kommer att vara tills i slutet av augusti...vad vore jag utan det....kanske en flytt dit eller nån annanstans...snart har jag inga barn hemma och gör vad jag vill, nu äntligen kommer den tid då jag gör precis som jag vill...inte för att jag har sett mina barn som ett hinder, inte alls dom är det bästa som hänt mig och kommer alltid att vara det bästa i mitt liv men det blir en annan sak när dom är vuxna och har sitt eget liv. Barnbarnen är en annan sak, jag kommer alltid att finnas där för dom oavsett var jag bor men dom har sina föräldrar i första hand och jag älskar dom mer än något annat men det vet dom och det kommer aldrig att vara längre bort än att jag finns där när dom behöver mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0