Dag 11

Mina syskon. ja det är ju några stycken...jag är äldst i skaran och Sen kommer i tur och ordning Stefan, Roger, Anette, Robert, Johan, Elin och Emma. Vi är alltså åtta syskon. En av oss Roger är numer en änglabror och som jag saknar så mycket. Jag brukar gå till minneslunden och prata med han. Robert har jag aldrig träffat....vet inte om jag kommer att göra det heller, men det skulle jag gärna göra, är lite nyfiken på om han är lik nån av os andra.men eftersom jag inte har nåt födelsedatum på han så är det inte så lätt och en far som inte vill prata om han. Nåja det ger sig nog självt såsmåningom. Ibland kan det nog kännas lite knepigt att mina äldsta barn är äldre än mina syskon och mellan Johan och Tobias skiljer det bara sju veckor och dom gick i samma klass på gymnasiet....Emma och Lisa är oxå lika gamla. Emma som är min favoritsyster och som jag har mest kontakt med, hon är så snäll, rolig och lika impulsiv som jag men ändå så klok:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0